İzmir - Zonguldak Otobüs Seferi

21 Kasım 2015

Hizmet Nedir?

Hizmet geçmişten beri insanların bir hedef uğruna hiçbir karşılık beklemeksizin yaptıkları gönüllü fedakârlıklara denir. Bizim kültürümüzde de yeri oldukça geniş bir konudur. Hem millet olarak hem de dinimizin öğretilerinde de var olan bir olgudur. Geçmişten beri baktığımızda ister devlet büyüklerimiz olsun isterse toplumdaki varlıklı kişiler olsun halka, millete hizmeti Hakk’a hizmet bilmiş ve bu uğurda ne gerekiyorsa yapmışlardır. Kimisi çeşme yaptırmış kimisi imaret kimisi hamam kimisi de mektep yaptırmış. Günümüzde de bu tür hizmet edenleri, hayırseverleri görmemiz mümkün. Sadece zengini değil fukarası bile hizmet uğruna elinden ne geliyorsa yaparmış. Geçmişte sıcak yaz günlerinde çarşıda, pazarda soğuk su dağıtan gönül erleri çokça olurmuş. Bugün belki o kadar yok ama çağa göre bu tür hizmetkârlara farklı yerlerde rastlayabiliyoruz. Günümüzde de sosyal sorumluluk projeleri adı altında birçok organizasyonla geçmişten gelen geleneği sürdürmeye çalışıyoruz. Bizde firma olarak bir geleneğimiz olan hizmet anlayışını siz müşterilerimize en iyi şekilde yansıtabilmek için çalışıyoruz. Daha rahat, daha güvenli, daha keyifli bir yolculuk için ve daha iyi hizmet verebilmek için uğraşıyoruz. Firma olarak sizlere gideceğiniz yere kadar hizmet anlayışımızla eşlik ediyoruz. İzmir-Zonguldak otobüs biletini alıp bizimle güvenilir yolculuk yapabilirsiniz.

İleri Hizmet Anlayışı

Geçmişten bir yaşanmış olay anlatalım sizlere. Selçuklu zamanında insanlara hizmet edebilmek adına bir hükümdar bir caminin giriş kapısının iki tarafına iki tane oluk yaptırmış. Bu olukların birine süt birine de bal doldurturmuş her gün. Tabi o zaman buzdolabı yok. Bunlar bozulmasın diye de dağların başından her gün kar gelmesi gerekirmiş. Sırf bu hizmeti yapmak için insanlar dağdan kar getirmek için sıraya girerlermiş. İşte ecdat böyle hizmet anlayışına sahipti. Bizde ecdat yadigârı bu topraklarda bu hizmet anlayışını sürdürebilmek adına çalışıyor ve çabalıyoruz. İzmir-Zonguldak otobüs biletini alıp sizde bu hizmet anlayışından yararlanabilirsiniz.

Kaliteli Hizmet

Güvenilir ve konforlu bir yolculuk hizmeti sunabilmek için çalışıyoruz. İzmir-Zonguldak otobüs biletini alıp bizimle yolculuk etme fırsatını sizlere sunuyoruz. Sizlere verdiğimiz güven duygusu sayesinde bu hizmetlerimizi daha iyi yere taşıyacağız.

Güncel bilet fiyatları için www.biletkess.com ‘dan sefer sorgulama yaparak bulabilirsiniz. Online Kredi kartına biletini hızlıca alın.