TÜM HAVAYOLU ŞİRKETLERİ BİLETKESS. COM’DA

13 Şubat 2016

Uçak bileti

Uçak bileti ile ilgili her türlü havayolu şirketini sizler de rahatlıkla seçebilir ve tercihlerinizi ayarlayabilirsiniz. Eğer sitemiz üzerinden uçak bileti satın alma işlemini yapamazsanız ki bu imkansızdır. Çünkü 7’den 70’e kadar herkesin bilet alabilmesi için tasarlanan bir sitedir ama yine de 444 32 58 telefon numaramızı arayarak site yönetime bağlanabilir ve gerekli yardımı alabilirsiniz. Diğer pek önemli olmayan sorunlarınız da ise biletkess@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Mailleriniz mesai saatleri içerisin de cevaplanacaktır. Hızlı ve güvenilir site olduğumuz kadar da aynı zaman da ucuz uçak bileti adresi olmaktan memnunuz ve gurur duyuyoruz. 2012’den bu yana çok hızlı büyüme ile geldik ve bugüne kadar da sizlere hep en iyi hizmeti sunmaya özen gösterdik. Tüm çalışmalarımızı da en iyi şekil de yansıttığımız için sorunsuz bir adres olmaya devam etmekteyiz.

Online uçak bileti deyince artık akıllar da tek adres var: Biletkess.com. Şimdi size bunları ele alarak bir kere sitemizi ziyaret ediniz. İşte o zaman ne demek istediğimizi çok daha iyi anlayacaksınız. Bizler zorla bilet satmıyor ve insanlara ummadıklarını vaat etmiyoruz. Bizlerin sunmuş olduğu özel online bilet satış sitesi siz değerli bireylere beklendiğiniz her şeyi sunar ve sözümüzde de her zaman durmaya özen gösteririz. Çünkü her şeyi en iyi şekil de yapmak daha doğrudur. Bu özveri ile çalışmakta olduğumuzdan dolayı tamamen olumlu sonuçlar doğmaktadır. 1. Türk Hava yolları, 2. Anadolu jet, 3. Onur air, 4. Atlas Global, 5. Pegasus hava yolları, 6. Sun Express, uçak şirketleri sitemiz de anlaşmalı olarak bulunmaktadır ve her türlü biletlerini de buradan görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca ister biletkess.com adresinden uçak bileti almış olunuz ister almayınız hiç fark etmeksizin PNR numaranız ile bilet bilgilerine de sorgulayabilirsiniz. Bu işlem için bizleri de arayabilirsiniz. Çünkü bizler sizler için buradayız ve sadece online bilet satışı yapabilmek için hizmet vermiyoruz. Her konu da bizler ile iletişim kurmanız mümkündür. Sadece isteyin ve daha fazla bir şey yapmayınız.

Tek, tek hizmet sıralaması bile yapsak çok aşırı bir şekilde tatmin olursunuz diye düşündük ve 2012’den bu yana durmaksızın çalışmalarımızın sonunu sizlere sunuyoruz. Ama emin olabilirsiniz ki daha hizmetlerimiz bunlar ile sınırlı değildir ve yapacaklarımız vizyonlarımızın arasında bulunmaktadır. Geldiğimiz misyon ise çok fazla ötededir. 4 sene için de yaptıklarımız mükemmelliği ifade ederken bizler yepyeni hedefler belirledik ve bunlardan da asla vazgeçmiyoruz. Tek nedeni de gerçek bir müşteri memnuniyeti sunduğumuz için. Bundan yola çıkarak sizler de bizlere dileklerinizi bildirebilirsiniz. Örneğin bir havalimanın da X firması var mı diye birçok soru yönetebilirsiniz ki zaten sizlerin soracağı her türlü soruyu Sıkça Sorulan Sorular (SSS) kategorisin de soru—cevap şeklin de hazırladık. En önemlisi de aylık olarak bunlara yeni eklemeler yapmaktayız.  Siz de bu kadar güçlü bir sistemden yararlanabilmek isterseniz her daim sitemiz de bulunabilir ve sistemden Nereden Nereye gideceğiniz konusun da hangi uçak firmaları var önceden bakabilirsiniz. Tabi ki de online uçak bileti rezervasyonu yaptırabilirsiniz. Tüm bunlar her açıdan mutlaka önemli olacaktır.

Bizleri tercih ettiğiniz için tekrardan teşekkürler ve iyi yolculuklar dileriz.